職場故事#1: 地盤工傷工友心聲

【職場故事 #1】

#1

c1288_2

轉自: 職場新聞

「我係響地盤做雜工,做左兩年幾,半個月之前工傷整親條腰,宜家都仲休養緊,但係上兩個月開始我做既公司(三判尼既)就執左笠,今個月開始我發現老闆無再 出糧比我,雖然佢有幫我買勞保,但我打去保險度問,保險公司又話沒收到間公司既結業通知不會直接跟進我單工傷,要等公司通知先做到。
結果我整個月又要問屋企人借錢交租水電,又要係咁打比個老闆,更要忍住腰痛搵上門,差D要搵埋勞工處先逼到個xx老闆通知保險公司,依加保險嗰邊先可以出返工傷病假錢,不過就算拎得返病假錢,工傷都係唔知幾時先可以好得返,之後好唔好得返曬又吾知」

-----------------
小編按︰
小編之前有朋友因為公司唔承認工傷,令到個朋友用哂私己錢都未好番既情況下,要去申請綜援渡日,真係好陰公!

又話說︰其實聽聞之前有勞工團體向政府建議過設立一個中央既工傷補償基金,比個別有需要工傷工友申請資金渡日,咁當然啦,有怎樣既政府就有怎樣既政策,咁依加咪繼續無呢個基金囉。

圖片來源/延伸閱讀 : http://www.hkctu.org.hk/cms/article.jsp?article_id=466&cat_id=8

About 草 媒

草根媒體 grassmedia09@gmail.com

發表迴響

