椰殼裡的煙頭: 台下十年功

呢個年代咩都要快,新聞要快,教育要快,搞運動要快,幾個鐘幾個月幾年見唔到心目中哥個「成果」,就係失敗。

或者快係重要,不過人唔係淨係得「快」同「解決問題」。好鬼死左膠失敗主義(?)。不過諗番我地自己做人,同人交往,除左想要「快」同「解決問題」,其實都仲需要好多其他事。
我地需要陪伴,需要痛苦又漫長的互相了解。我地會沮喪,會挫敗,我地需要互相鼓勵,我地會無力會怯,我地需要互相學習。我地會自私會冷漠,我地需要體諒,需要唔知邊度搵番力量。

或者有啲人可以目標為本勇往直前,不過有啲人真係唔係咁。「慢」「耐性」可以好重要,哥啲細到唔細嘅點滴,累積起黎到一刻拼湊起來,有超乎想像的價值。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2017組織者實習計劃之上屆學員分享(五)|Johnny:【台上一分鐘,台下十年功】
全文: http://wp.me/p2HdPx-32J

About 草 媒

草根媒體 grassmedia09@gmail.com

發表迴響

